Zapytanie ofertowe na wykonanie dokumentacji technicznej budowy ścieżki rowerowej/ciągu pieszo rowerowego w ciągu ulic Polnej i Żwirowej w Wasilkowie

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Dokumentacja techniczna budowy ścieżki rowerowej/ ciągu pieszo rowerowego w ciągu ulic Polnej i Żwirowej w Wasilkowie

 

Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Wasilków, ul. Białostocka 7, 16-010 Wasilków

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem skutecznego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót wraz z decyzjami, uzgodnieniami i umowami niezbędnymi do jej uzyskania i prawidłowej realizacji inwestycji oraz pełnienie nadzoru autorskiego w toku realizacji robót objętych projektem w sposób i na zasadach określonych w ustawie Prawo Budowlane. Integralną częścią zapytania ofertowego jest opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1).
  2. Do Wykonawcy należy:
  • Uzyskanie wszelkich decyzji, zezwoleń, uzgodnień i opinii niezbędnych do opracowania projektów w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót.
  • Uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych w formie elektronicznej i papierowej w skali 1:500 w zakresie niezbędnym do opracowania projektu.
  • Wykonanie kopii elektronicznej opracowanej dokumentacji projektowej (w wersjach edytowalnych – pliki .dwg, .dxf, .ath, .doc oraz nieedytowalnych – pliki pdf), wersja elektroniczna musi być tożsama z wersją papierową.
  • Prace projektowe należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Projekt powinien być wykonany na aktualnych mapach do celów projektowych i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.
  • Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych dokumentacją projektową.
  • W ramach nadzoru autorskiego inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do:
  1. Nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych, technologicznych, materiałowych i doboru urządzeń,
  2. Wyjaśnień wątpliwości Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych powstałych w toku realizacji przez dodatkowe informacje i opracowania w tym: rysunki robocze, uszczegółowienia rysunków wykonawczych, nanoszenia poprawek lub uzupełnień na dokumentację projektową,
  3. Uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów i konstrukcji, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższym niż przewidziano w dokumentacji projektowej,
  4. Opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego propozycji rozwiązań zamiennych występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy technicznej i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaakceptowane przez Zamawiającego,
  5. Ocena parametrów lub wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i aktualnymi przepisami,
  6. Dokonaniu zmian i rozwiązań projektowych – na żądanie Zamawiającego,
  7. Udział w naradach i komisjach technicznych, odbiorach robót zanikowych, próbach instalacji i procedurach rozruchu oraz odbiorze końcowym.
  8. Zakres opracowania

Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:

  • dwie koncepcje budowy,
  • projekty budowlane wszystkich koniecznych branż, wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami umożliwiającymi Zamawiającemu uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót,
  • projekty techniczne wszystkich koniecznych branż,
  • przedmiar robót (oddzielnie dla każdej branży),
  • kosztorys inwestorski (oddzielnie dla każdej branży),
  • badania geologiczne podłoża,
  • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (oddzielnie dla każdej branży).
  1. Sposób złożenia dokumentacji

Dokumentację należy dostarczyć w formie papierowej w segregatorach lub kartonach archiwizacyjnych oraz tożsamą wersję elektroniczną opracowanej dokumentacji projektowej (w wersjach edytowalnych – pliki .dwg, .dxf, .ath, .doc oraz nieedytowalnych – pliki pdf). Każdy komplet powinien zawierać:

  • Spis treści
  • Projekty budowlane wszystkich koniecznych branż – 1 szt.
  • Projekty techniczne wszystkich koniecznych branż – 1szt.
  • Przedmiary robót wszystkich koniecznych branż – 1 szt.
  • Badania geologiczne – 1 szt.
  • Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 1 szt.

Ponadto do jednego egzemplarza należy dołączyć kosztorysy wszystkich branż.

  1. Termin wykonania zamówienia
  • Etap I (pozyskanie mapy do celów projektowych, dwie koncepcje budowy) – do 60 dni
    od dnia podpisania umowy
    ,
  • Etap II (projekty budowlane wszystkich koniecznych branż wraz z niezbędnymi opiniami
    i uzgodnieniami umożliwiającymi Zamawiającemu uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót, projekty techniczne, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, STWiOR) –
    do 270 dni od dnia podpisania umowy,
  1. Miejsce oraz termin składania ofert

Ofertę (z ceną brutto wykonania zamówienia i terminem wykonania) należy złożyć
na dołączonym formularzu ofertowym (załącznik nr 2) za pośrednictwem:

  • Adres email kancelaria@wasilkow.pl
  • Adres E-doręczeń – AE:PL-23638-74520-HGRBC-24
  • Adres EPUAP – /1r6q5g3po2/SkrytkaESP/
  • w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miejskim w Wasilkowie

w nieprzekraczalnym terminie do 23.04.2025 r. do godz. 10:00.

  1. Kryterium oceny ofert: 100% cena wykonania zamówienia.

Dodana : 8 kwiecień 2025 08:58

Zmodyfikowana : 8 kwiecień 2025 09:03