Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi rady miejskiej
Wasilków, 15.10.2020 r.
K.2110.11.2020.KS
Burmistrz Wasilkowa
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
ds. obsługi rady miejskiej w Urzędzie Miejskim w Wasilkowie
Ofertę na stanowisko ds. obsługi rady miejskiej w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Wasilkowie, ul. Białostocka 7, może złożyć kandydat, który spełnia następujące wymagania:
I. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
6) wykształcenie wyższe,
7) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, Kodeks postępowania administracyjnego, o petycjach, przepisów o ochronie danych osobowych oraz rozporządzeń: w sprawie "Zasad techniki prawodawczej", w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
8) umiejętność obsługi komputera, w szczególności programów MS Office.
II. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie: preferowane administracyjne lub prawnicze,
2) umiejętność obsługi programu E-sesja,
3) umiejętność obsługi Elektronicznego Obiegu Dokumentów,
4) dyspozycyjność,
5) umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
6) umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
7) umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,
8) umiejętność pracy w zespole,
9) umiejętność skutecznego komunikowania się,
10) sumienność,
11) obowiązkowość,
12) kreatywność,
13) dobra postawa etyczna.
III. Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:
1) Wykonywanie zadań z zakresu obsługi Rady Miejskiej, w tym:
- prowadzenie rejestru i zbioru uchwał Rady,
- prowadzenie rejestru uchwał Komisji Rady,
- przekazywanie korespondencji do i od Rady oraz jej Komisji,
- przygotowywanie materiałów na sesje Rady, planów pracy Rady i jej Komisji, dostarczanie zawiadomień o sesji radnym i sołtysom, umieszczanie informacji w BIP i na tablicy ogłoszeń,
- podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji Rady, posiedzeń Komisji,
- protokołowanie sesji Rady, posiedzeń Komisji,
- prowadzenie dokumentacji zapytań i interpelacji składanych przez radnych i odpowiedzi na nie oraz umieszczanie ich w BIP,
- prowadzenie zbioru przepisów gminnych,
- publikacja uchwał Rady i protokołów z posiedzeń Rady i jej Komisji,
- prowadzenie rejestru upoważnień wydanych przez Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,
- prowadzenie ewidencji radnych,
- przygotowywanie danych do naliczania diet radnym.
2) Wykonywanie zadań z zakresu obsługi jednostek pomocniczych gminy, w tym:
- organizowanie i obsługa wyborów sołtysów,
- prowadzenie zbioru uchwał organów jednostek pomocniczych,
- prowadzenie zbioru protokołów z zebrań organów jednostek pomocniczych,
- przygotowywanie danych do naliczania diet sołtysom.
3) Prowadzenie rejestru zarządzeń i zbioru zarządzeń Burmistrza.
4) Przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie przekazania projektów uchwał Radzie.
5) Przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie sposobu realizacji uchwał Rady Miejskiej.
6) Wykonywanie zadań Burmistrza określonych w Statucie Rady Seniorów, a w szczególności zadań z zakresu obsługi organizacyjno-technicznej Rady Seniorów:
- organizacja posiedzeń Rady,
- przygotowywanie materiałów na posiedzenia i rozsyłanie ich członkom Rady,
- protokołowanie posiedzeń Rady,
- prowadzenie dokumentacji Rady,
- zamieszczanie na stronie internetowej informacji o działaniach i składzie Rady, sposobie kontaktowania się z Radą, o terminach zbliżających się posiedzeń Rady i protokołach z posiedzeń Rady.
7) Praca w systemie EZD.
8) Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza w zakresie zadań wynikających z zakresu czynności.
9) Przekazywanie informacji dotyczących spraw wynikających z zajmowanego stanowiska do zamieszczania na stronie internetowej www.wasilkow.pl oraz zamieszczanie informacji w BIP.
10) Przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań w zakresie zajmowanego stanowiska.
11) Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań.
IV. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wasilkowie ul. Białostocka 7.
Wymiar czasu pracy: pełny etat.
Początek zatrudnienia: listopad 2020 r.
V. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy na piętrze budynku. Ograniczona możliwość poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku (schody na piętro budynku). Budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych, szerokość drzwi wejściowych umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem, toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich – jedna, usytuowana na parterze budynku.
VI. Oferty kandydatów na stanowisko ds. obsługi rady miejskiej powinny zawierać podpisane przez kandydata następujące dokumenty (kopie dokumentów dołączonych do oferty powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata) - pod rygorem odrzucenia oferty na etapie oceny formalnej:
- list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru;
- CV,
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielnie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie do lekarza medycyny pracy),
- klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji
w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Burmistrza Wasilkowa na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.”, - dokument potwierdzający niepełnosprawność - w przypadku gdy kandydat posiada orzeczony stopień niepełnosprawności.
VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wasilkowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
VIII. Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Wasilkowie ul. Białostocka 7, w Punkcie Obsługi Interesanta – parter, w godz. 9.00-17.00 we wtorki, 7.30-15.30 w pozostałe dni robocze, w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi rady miejskiej w Urzędzie Miejskim w Wasilkowie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 października 2020 r. (do godz. 15:30). Dokumenty dostarczone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane. Dokumenty wysłane przesyłką pocztową powinny być doręczone w powyższym terminie.
IX. Osoby spełniające wymogi formalne zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną w Urzędzie Miejskim w Wasilkowie ul. Białostocka 7. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP Urzędu Miejskiego w Wasilkowie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu. Dokumenty osób niezakwalifikowanych można będzie odebrać osobiście w Urzędzie Miejskim w Wasilkowie w pokoju Nr 21, w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru tj. od dnia zamieszczenia informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej.
Burmistrz Wasilkowa
Adrian Łuckiewicz