ZAPYTANIE OFERTOWE pn. Sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Wasilkowie oraz podległych jednostek OSP

ZAPYTANIE OFERTOWE

pn. Sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych
Urzędu Miejskiego w Wasilkowie oraz podległych jednostek OSP

  1. Zamawiający:

Gmina Wasilków, ul. Białostocka 7, 16-010 Wasilków, NIP 9662104341

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej

E 10 (Pb 95) oraz oleju napędowego (ON) w systemie sprzedaży bezgotówkowej w okresie 01.08.2024 do 31.03.2026 r.

Miejsce realizacji dostaw: stacja paliw położona w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego tj. ul. Białostocka 7, 16-010 Wasilków (odległość obliczona najkrótszą trasą po drogach publicznych, przy wykorzystaniu publicznego portalu drogowego np.: https://www.google.pl/maps, https://mapa.targeo.pl).

Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych. W przypadku stwierdzenia, że jakość paliwa jest niezgodna z wymogami Polskich Norm Jakościowych, wykonawca zwraca zamawiającemu poniesione koszty badania jakości oraz udowodnione koszty usunięcia skutków stosowania paliwa wadliwej jakości.

Wnioskodawca zobowiązuje się do okazywania świadectwa jakości sprzedawanych paliw na każde wezwanie Zamawiającego.

Sprzedaż paliw odbywać się będzie bezgotówkowo z wykorzystaniem dokumentów potwierdzających wydanie paliwa wystawionych przez dostawcę. Fakturowanie będzie obejmowało każdorazowy zakup paliwa. Faktura będzie odbierana każdorazowo przy dostarczeniu każdej kolejnej partii przedmiotu zakupu (tankowaniu) przez pracownika uprawnionego (kierowcę pojazdu służbowego). Zestawienie pojazdów służbowych z nr rejestracyjnymi stanowić będzie załącznik nr 1 do Umowy.

W okresie realizacji Umowy Zamawiający przewiduje zakupienie paliw w szacunkowej ilości:

  • Olej napędowy (ON) – 10 500 litrów

  • Benzyna bezołowiowa E 10 (Pb 95) – 2 500 litrów

do samochodów służbowych osobowych, autobusów i pojazdów specjalistycznych - wozów strażackich (poprzez tankowanie bezpośrednie)

Tankowania odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia i bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający informuje, że podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupów co do ilości, ze względu na aktualne potrzeby. W takim wypadku wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne w tym zakresie uprawnienia oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu.

Rozliczenie za realizację zamówienia: rozliczenie bezgotówkowe, na podstawie FV cząstkowych generowanych po każdym tankowaniu pojazdu uprawnionego, z terminem płatności FV minimum 14 dni. FV będzie wystawiona wg wzoru:

Nabywca: Gmina Wasilków, ul. Białostocka 7, 16-010 Wasilków, NIP 9662104341

Odbiorca: Urząd Miejski w Wasilkowie, ul. Białostocka 7, 16-010 Wasilków

III. Termin realizacji zamówienia od 01.08.2024 r. do 31.03.2026 r.

IV. Tryb udzielenia zamówienia:

Stosownie do przepisów art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605t.j. ze zm.), zamówienie w ramach niniejszego postępowania, nie podlega przepisom ww. ustawy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia Zapytania Ofertowego na każdym etapie postępowania.

V. Warunki udziału w postępowaniu:

Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę stacji paliw w promieniu maksymalnie 5 km od siedziby Zamawiającego (ul. Białostocka 7, 16-010 Wasilków). Odległość stacji obliczona najkrótszą trasą po drogach publicznych, przy wykorzystaniu publicznego portalu drogowego np.:

https://www.google.pl/maps, https://mapa.targeo.pl.

Stacja musi zapewnić warunki techniczne umożliwiające tankowanie paliw przez samochody osobowe, autobusy i specjalistyczne pojazdy (średnie samochody ratowniczo-gaśnicze).

Stacja musi posiadać w stałej ofercie co najmniej olej napędowy (ON), benzynę bezołowiową

E 10 (Pb 95) oraz płyn AdBlue.

VI. Kryteria oceny ofert:

Kryterium I: Cena detaliczna ON, waga kryterium: 15%

Kryterium II: Cena detaliczna E 10 (Pb 95), waga kryterium: 15%

Kryterium III: Wysokość stałego opustu w pkt % na ON, waga kryterium: 35%

Kryterium IV: Wysokość stałego opustu w pkt % na E 10 (Pb 95), waga kryterium: 35%

Przyznanie punktów w kryteriach I oraz II będzie obliczone według wzorów:

Cmin Cmin

K1 = ------- x 15 pkt K2 = ------- x 15 pkt

Cob Cob

gdzie:

K(1, 2) – punkty przyznane w danym kryterium (I, II)

Cmin – najniższa cena spośród oferowanych

Cob – cena oferty badanej

Przyznanie punktów w kryteriach III oraz IV będzie obliczone według wzorów:

Oob Oob

K(3) = ---- x 35 pkt K(4) = ------ x 35 pkt

Omax Omax

gdzie:

K(3,4) – punkty przyznane w danym kryterium (III,IV)

Omax – najwyższy opust (rabat, zniżka) spośród oferowanych

Cob – opust (rabat, zniżka) oferty badanej

Wykonawca w ofercie zobowiązany jest określić:

1) cenę brutto 1 litra oleju napędowego wyrażoną w złotych (do dwóch miejsc po przecinku) obowiązującą klientów detalicznych na stacji Wykonawcy w dniu 01.07.2024 r. o godz. 12:00

2) cenę brutto 1 litra benzyny bezołowiowej E 10 (Pb 95) wyrażoną w złotych (do dwóch miejsc po przecinku) obowiązującą klientów detalicznych na stacji Wykonawcy w dniu 01.07.2024 r. o godz. 12:00

3) wysokość stałego opustu (rabat, zniżka) wyrażonego w pkt % (w zaokrągleniu do 1 miejsca po przecinku np. 5,5%) udzielonego Zamawiającemu na każdy 1 litr oleju napędowego (ON) w okresie realizacji zamówienia tj. 01.08.2024 - 31.03.2026.

4) wysokość stałego opustu (rabat, zniżka) wyrażonego w pkt % (w zaokrągleniu do jednego miejsca po przecinku np. 5,5%) udzielonego Zamawiającemu na każdy 1 litr benzyny bezołowiowej E 10 (Pb 95) w okresie realizacji zamówienia tj. 01.08.2024 - 31.03.2026.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia.

VII. Sposób przygotowania oferty:

Wykonawca powinien sporządzić ofertę na formularzu ofertowym (wzór: zał. nr  1 do Zapytania Ofertowego).

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, pismem czytelnym. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

VIII. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę w wersji papierowej (w zamkniętej kopercie) lub skan podpisanej oferty należy złożyć do dnia 09.07.2024 r. do godziny 17:00 odpowiednio w biurze podawczym tut. Urzędu tj. ul. Białostockiej 7, 16-010 Wasilków osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub na adres mailowy kancelaria@wasilkow.pl

IX. RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1, w skrócie: RODO, informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Wasilków z siedzibą w Wasilkowie przy ul. Białostockiej 7, 16-010 Wasilków,

  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować poprzez adres email: iod(at)wasilkow.pl

  3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO

  4. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą podmioty, z którymi Administrator zawrze umowę powierzenia danych w celu realizacji ustawowych zadań Administratora oraz instytucje upoważnione z mocy prawa.

  5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami archiwizacyjnymi.

  6. Podanie przez Państwo danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp. Są Państwo zobowiązani do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odrzucenie wniosku lub nie zawarcie umowy.

  7. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również profilowane, co oznacza, że żadne decyzje wywołujące wobec Państwa skutki prawne lub w podobny sposób na Państwa istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.

  8. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody.

  9. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych za granicę chyba, że przepisy stanowią inaczej.

Dodana: 3 lipiec 2024 10:29

Zmodyfikowana: 3 lipiec 2024 10:34